27 marraskuuta, 2020

Jesmyn Ward: Navigate your stars

Tää oli mulle just tähän hetkeen, miettiessäni mikä musta tulee isona, sopiva muistutus siitä, että tekemäni työ kantaa mua eteenpäin ja että harvalla onnistuu ekalla yrittämällä kaikki.



Sain potkua tästä kirjasta. Oon joutunu tänä syksynä tosissaan miettimään, että mikä musta tulee isona. Uskallanko? Pystynkö? Osaanko? Tää kirja lohdutti siinä, että kaikki ei välttämättä onnistu heti. Ei välttämättä heti löydä omaa juttuaan tai edes uskalla heti yrittää. Tai niinku mun kohdalla ollut pitkään, ettei oo voimavaroja töihin tai opintoihin, kun kaikki mun voimat on mennyt selviämiseen. Nyt on valoa tunnelin päässä ja voimiakin kertynyt.

Tää kirja on lyhyt, vähä päälle 60 sivua. Tässä on myös hieno kuvitus. Oli ilo lukea tätä ja katsella kuvitusta. Ihan ku ois ollu taas lapsi ja käännelly satukirjojen sivuja. Vaikka tää ei kyllä satu ollut, vaan ihan totisinta totta, kauniisti kuvitettuna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti