01 huhtikuuta, 2022

Maaliskuun kooste

Oon lukenu maaliskuun aikana ku pöljä. Sain tietää asian, joka on iso suru mulle ja sain tietää toisen asian, joka oli aikamoinen shokki mulle samalla ku valtava helpotus. Nää asiat ja muutama muu ovat pistäneet mut pakenemaan kirjojen maailmaan.


Plaanaoja talviasussaan maaliskuun alkupuolella.


Luetut: 26

Third Culture Kids Suomi Finland
Mary Beard: Women & Power
Emilie Pine: Tästä on vaikea puhua
Neil Gaiman: Unohdetut jumalat
Tiedenaiset: To do: terveys
Iiu Susiraja: Kuivakka ilo
Paula Fox: The Eagle Kite
Takaaki Kugatsu: Ravintola maailmojen välissä 2
Jenni Sofia & Milla Paloniemi: Miksi siili kiroilee?
Tuuli Kalliainen: Harmauden lauluja
Zadie Smith: Aavistuksia
Minna Canth: Laulaja ja muita novelleja
Kei Sanbe: Poissa - Erased
Carolina Garcia-Aguilera: Kuuma häpeä
Emilia Laatikainen: Kadonneet
Zara Slattery: Coma
Charlie Mackesy: Poika, myyrä, kettu ja hevonen
Marko Vapa & Päivi Peltoniemi: Kehon kuuntelun opas
Katja Klengel: Girlsplaining
Mei Noguchi: Finlandia
Heli Järnefelt: Hyvän unen avaimet
Pirjo Suhonen: Vapaus valita
Åsa Larsson: Isien pahat teot
Tatsuya Endo: Spy x family 2


Katsotut: 2

Aatos ja Amine
2019, 1h13min

Captain America: the first avenger
2011, 2h4min


Haasteet: 1



Torinrannassa oli erilaista taidetta maaliskuun loppupuolella.


Että semmonen kuukausi. Mites teillä?

6 kommenttia:

  1. Paljon olet lukenut, samoin minä! Oli oikein hyvä lukukuukausi :)

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia! Kurjaa, että sinulla on ollut noin rankkaa aikaa, mutta lukeminen on tosiaan hyvä pakokeino. Minullakin oli hyvä lukukuukausi. Yleensäkin tänä vuonna lukeminen on sujunut paljon paremmin kuin viime vuonna. Silloin keskittymiskyky oli kortilla milloin mistäkin syystä. On ihanaa kun pystyy taas lukemaan ihan kunnolla ja voi vaikka paetakin lukemiseen tarpeen tullen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Se on jännä, ku joskus rankkuus saa lukuhalut katoamaan ja joskus se lisää sitä huimasti. Nyt mulla lisäs paljon. Lukeminen on kyllä ihanaa niin monella tavalla. Mun intohimo.

      Poista
  3. Lukurintamalla olen kahlannut Karl Ove Knausgårdin Taisteluni sarjaa, olen päättänyt lukea kaikki osat, eli kome paksuinta on tavoitteena.

    VastaaPoista