23 marraskuuta, 2020

Annika Kaarnalehto: Rinnat

Tän kirjan lukeminen oli osa Lukemattomat naiset vol.2- lukuhaastetta.



 
Tää oli semmonen selkeä ja tiivis tietopaketti rinnoista. Iso miinus tuli läskifobiasta. Huokaus. Kyllä ärsyttää lukea suht hyvää kirjaa ja sitte törmää läskifobiaan. Niin kyllästyttävää, niin perseestä. Eikö oikeasti voi kirjottaa ees tietokirjaa ilman läskifobiaa?

No, kirja tuli luettua ja tieto rinnoista on lisääntynyt.


PS: Jos mulla aiemmin oli kirjojen suhteen lukublokki niin nyt mulla on totaalinen lukublokki blogien suhteen. En vaan saa avattua niitä sillon ku istun koneella. Enkä saa itteeni istumaan koneella niin paljoa, että lukisin blogeja. On hankalaa! Anteeksi tästä. En oo lopettanu blogien lukemista, mulla on vaan nyt tää iso blokki päällä. Tää alko keväällä koronan myötä ja on nyt pahentunu tähän pisteeseen, etten lue blogeja ollenkaan. Bloggerin muutokset pahensi tätä hurjasti. Vittu kaikki muuttuu, maailma koronan myötä, niin moni asia mun elämässä ja vielä mun oma pieni tila bloggerissa sen päälle. En tiiä mitä tälle tekis ja millon tää ees loppuu. Onko kukaan muu kärsiny tästä? Jos niin mikä autto? Lähettäkää ees myötätuntoa, please.

2 kommenttia:

  1. Minulla tulee joskus lukujumeja ja sitten ne menevät ohi, koronatilanne ei ole minulla vaikuttanut asiaan paljonkaan. Minusta blogien lukeminen on hauskaa ja kiinnostavaa, ja jos se ei jossain elämänvaiheessa ole sellaista, niiden lukemisesta ei kannata tehdä ylimääräistä stressitekijää. Olet kuitenkin hengessä mukana ja luet sitten kun se taas tuntuu hyvältä. (Jos välttämättä tahdot yrittää lukea niitä, voit kokeilla lukea vain yhden virkkeen tekstin alusta tai lukea tekstiä ääneen.)

    Asiat muuttuvat ja joskus se on inhottavaa ja joskus se on hyvä asia. Itse pidin joistain vanhan bloggerin piirteistä nykyistä enemmän, mutta olen jo tottunut uuteenkin (olen tietysti käyttänyt vanhaa bloggeria paljon vähemmän aikaa kuin sinä). Kannattaa kiinnittää huomiota sellaisiin asioihin, jotka eivät ole muuttuneet tai joihin voi vaikuttaa, niin kuin johonkin lempipaikkaan ulkona tai omaan kotiin, josta voi tehdä sellaisen kuin haluaa. Tai johonkin sellaiseen omaan tekemiseen, johon eivät vaikuta ulkoiset tekijät.

    Joskus elämä tuntuu vain eteenpäin tarpomiselta, mutta kun jaksaa tarpoa ja kokeilee erilaisia juttuja, pääsee yleensä johonkin parempaan paikkaan. Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oon ollu nyt kokonaan blogeja lukematta, ku en oo jaksanu pakottaa itteeni. Kaikki tämmöset muutokset on mulle jossain määrin hankalia, varsinkin nyt kun on isoja muutoksia elämässä meneillään. Uskon, että tääki blogilukujumi menee ohi itekseen. Koitan olla stressaamatta.

      Poista