08 tammikuuta, 2021

Vahvat naiset- lukuhaaste

Miten sitä mulla pääseekin käymään niin, että oon eka, etten mää mitään uutta lukuhaastetta ala tekemään ku ei jaksa ja sitten tulee vastaan joku, josta innostun kovasti? Näin pääsi käymään instagrammissa, kun törmäsin Vahvat naiset- lukuhaasteeseen.




Tän idea on niin hyvä! Sopii mulle, ku tykkään ennemmin lukea naisten ja muiden sukupuolten kirjoittamia kirjoja ku miesten kirjottamia. Muutenkin haluan lukea vähemmän miesten kirjoittamia kirjoja.




Aattelin tehä tän täälä blogissa ja hienosti venyttää haasteaikaa koko vuodeksi ja saada joka kohtaan luettua kirja. Hehee, hyvä minä. Oikiasti, jos nyt edes bingon saisin, enkä vaatis itteltä mahdottomia! Tämmöstä tää on, ku innostuu ja sitte pitää muka suorittaa joka kohta. Huokaus. Itseään ei voi päästää "helpolla", ei sitten millään.





No, mulla on nyt kahteen kohtaan kirja luvun alla, että sitte vielä kolme ja on bingo ja haaste suoritettu! 

Kuka muu aikoo osallistua tähän lukuhaasteeseen?

2 kommenttia:

  1. Vau, kiinnostavaa! Itselläni on blogissani yksi naiskirjailijat-haaste. Kopsasin jonkun bloggaajan listauksen hyvistä kirjoista ja tein siitä itselleni haasteen. Ehkä joku niistä kirjoista sopisi tähänkin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää haaste on tosi kiinnostava! Sain tänään kulumaan paljon aikaa ku googlettelin kirjoja tähän.

      Poista