17 huhtikuuta, 2019

Black Panther: The Nation Under Our Feet

Epämääräisen mielenkiinnon takia tartuin tähän sarjakuvaan. Tai no, oikeasti Ta-Nehisi Coatesin takia, koska olen kuullut niin monia kehuja ja suosituksia hänen kirjastaan Between the World and Me. Ja koska tämä oli ainut hänen teoksensa, mitä löysin kirjastosta. No, eipä ois kannattanut tarttua tähän.




Tää ei ollut hyvä valinta luettavaksi mulle. En tunne Mustan pantterin maailmaa yhtään ja tässä sarjakuvassa olin ihan hukassa koko ajan. Mää vaan kahlasin tämän läpitte. Kuvituksesta ei oo mitään valitettavaa, siitä pidin. Ei auttanut yhtään sekään, että tää oli book one. Pyh ja pah, olin ihan pihalla kaikista asioista. Kirjan lopussa oli vielä jotain mulle irrallisia sarjakuvia, joista en myöskään tullut hullua hurskaammaksi, haha. Jäi siis tämä sarjakuva mun kohdalla flopiksi.

Ps: Kirjoitin kostosta ja kostonhalusta toiseen blogiini.

2 kommenttia: