27 maaliskuuta, 2020

#aamilukumaraton 28.-29.3 ja kirjapinoni sinne

En oo varmaan ainut, jolla ei oo viime aikoina ollut oikein keskittymiskykyä lukemiseen? Tää pandemiahomma ja sen vaikutukset ovat kaikki uutta ja stressaavaa ja huolestuttavaa ja mulla se näkyy mm. siinä, ettei lukeminen suju. Saan luettua pari sivua ja sitte keskittymiskyky herpaantuu pahasti. Siksi päätin osallistua tähän lukumaratoniin. Josko sais sen avulla ajatukset paremmin edes vähäksi aikaa muualle. 




Nämä kaikki kirjat on mulla kesken:

Jessikka Aro: Putinin trollit
Sanna Leino: Stressitohtori
Silvana Berki&Aleksanteri Kovalainen toim.:Olipa kerran toivo
Heli Suutari: Kaikki kääntyy hyväksi
Ilkka Auer: Ikitalvi
Brené Brown: Uskalla haavoittua
Kaisa Kuurne&Simo Kuurne: Sisäisen orvon viisaus
Mikko Lehtonen&Olli Löytty: Erilaisuus
Katariina Kyrölä&Hannele Harjunen: Koolla on väliä!
Heikki Saure: Tonttu
Lisa Myhre: Nemi 1
Renaud Collin&Stéphane Lapuss': Kätyrit 2: Pahispaniikki

Tavoitteena mulla on, että saisin ees ton Putinin trollit luettua loppuun. Sitä ois enää n.60 sivua jäljellä.

Mites muut? Osallistutteko lukumaratoniin? Entä miten menee pandemian kanssa?

2 kommenttia:

  1. Näistä on hyvä valita, kun osallistut lukumaratoniin. Minulle noista on tuttu ainoastaan Putinin trollit, joka odottaa hyllyssä. - Karanteenissa ollaan matkan jälkeen. Ihan hyvin sujuu niin kauan kuin pääsee ulkoilemaan ja kauppakassipalvelu toimii. Hyvää lukumaratonia sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iteki oon käyny kävelemässä normaalia enemmän nyt. Jotenki alkaa seinät kaatua päälle. Mutta onneksi on kirjat!

      Poista