25 kesäkuuta, 2020

Nörttityttöjen kesälukumaraton 27.-28.6. ja meikän kirjapino

Bongasin somesta Nörttityttöjen lukumaratonin ja tartuin siihen heti kiinni. Olin nimittäin jo miettiny, että ois kiva taas lukumaratoonata. On nimittäin homma lähteny kirjojen kans lapasesta ja mulla on kesken 14 kirjaa, kääks. Tuli tässä elämä taas moikkaamaan ja keskittyminen lukemiseen heikolla hapella sen takia ja homma ei vaan edisty. Siksiki aattelin, että hyvä osallistua lukumaratoniin. Se antaa aina motivaatiota lukemiseen ja jos sais sitten tämän homman vähä paremmin hallintaan.




Mulla kesken olevat kirjat vasemmalta oikealle ja ylhäältä alas:

Aja Lund: Jag är en samlare, jag vill ha mer

Liisa Keltikangas-Järvinen: Hyvä itsetunto
Silvana Berki: Kun taivas aivastaa
Heli Suutari: Kaikki kääntyy hyväksi
Paula Noronen: Supermarsu lentää Intiaan
Heikki Saure: Tonttu
Cecilia Samartin: Nora&Alicia
Kaisa Kuurne&Simo Kuurne: Sisäisen orvon viisaus
Jenni Janakka: Röyhkeyskoulu
Ilkka Auer: Ikitalvi
Marco Vichi: Komisario Bordellin likaisin tapaus
Alison Bechdel: Äideistä parhain
Sheila Kitzinger: Kvinnan

Claudia Gold: Kuningatar, keisarinna, jalkavaimo


Tavoitteena mulla on, että jos sais jokaista kirjaa edes sivun verran edistymään. Se ois jo yhteensä 14 sivua! Jos hurjalla tuulella oon, ni sitte jopa kaks sivua per kirja. Katotaan, miten käy. Pienestä on hyvä lähtä etenemään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti