24 toukokuuta, 2021

Helluntain lukumaratonin koontipostaus

Mulla meni kahden vuorokauden lukumaraton aika hyvin! Sain luettua lopulta melko paljon. 




Luin yhteensä 12h49 min ja 708 sivua. Lisäksi sain viisi kirjaa luettua loppuun. Ainut kirja, jota en lukenut riviäkään oli tuo Serolan toimittama kirja.


Kirjapinoni:
Christina Sweeney-Baird: Viimeiset miehet
Siri Pettersen: Odininlapsi
Paula Hotti: Mustia syntejä - kahvilaesseitä
Sujata Massey: Satapurin jalokivi
Renée Watson: What momma left me
Rea Tiirola-Tyni: Kirjeitä Maurice Ravelille
Sami Serola toim.: Ote informaatiosta
Alice Oseman: Heartstopper



Oon siis todella tyytyväinen lukumaratonini lopputulokseen.

Miten teillä meni lukumaraton? Osallistuiko tähän lopulta kukaan muu kuin minä?

4 kommenttia:

  1. En osallistunut, mutta haluan onnitella hyvästä tuloksesta! Olen lukenut Odininlapsen ja tykkäsin siitä tosi paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja tuo Odininlapsi oli kyllä todella hyvä kirja. Pitää kyllä pian lainata seuraava osa ja lukea lisää.

      Poista
  2. Minäkin olen lukenut Odininlapsen ja pidin siitä kovasti, pitää lukea myöhemmätkin osat joskus. Satapurin jalokivi on vielä lukematta, hyvä kun muistutit siitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saapa nähä millon sitä saa tartuttua Odininlapsen jatko-osaan. Haluan kyllä lukea ne.

      Poista