18 heinäkuuta, 2022

Miten mun lukumaraton sujui?

Mun lukeminen sujui niin hyvin, että päätin venyttää mun lukumaratonia toiselle vuorokaudelle. Tuntu hyvältä lukea! Sitten vielä lauantaina kävi niin, että ukkonen vei meiltä netin koko päiväksi (klo 14-23), joten se vielä vähän pakotti lukemaan, ku ei nettiin päässy pläräileen niinku normaalisti.




Kirjapino:

Abir Mukherjee: A rising man
Brandon Sanderson: Ajan sankari
Bryan Washington: Mitä meistä jää
Liu Cixin: Synkkä metsä
Juhani Karila: Pienen hauen pyydystys
Mielenterveyden ensiapu 1

ja 

Lukumaratonin tavoitteet: 
edistää Mukherjeetä 1-10 sivua
edistää ensiapukirjaa 1-10 sivua
lukea muita sen mitä lukee


Tavoitteet täyttyi hyvin:
Mukherjeetä luin 31 sivua,
ensiapukirjaa jopa hurjat 78 sivua,
yhteensä kaikkiaan luin 238 sivua ja 8h6min
kahden maratonivuorokauden aikana.

Hyvin sujui ja oon tyytyväinen!

8 kommenttia:

  1. Kiinnostavia kirjoja pinossasi! Olen lukenut noista vain Karilan Pienen hauen pyydystyksen - mikä mainio opus!

    VastaaPoista
  2. Kiva kun lukumaraton sujui noin hyvin! Ja vielä ukkonenkin avusti asiassa :) Luinkin netistä juttua, että siellä päin oli ukkonen aiheuttanut ongelmia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä orpo olo ilman nettiä. :D Mutta ainaki lukeminen edisty!

      Poista