05 heinäkuuta, 2021

Miten meni mun Kesän lukumaraton?

Mun maraton jäi lopulta aika vähälukuiseksi. Ei vaan saanut luettua, kun aika meni blogiin kirjoittaessa, vieraita kestitessä ja käytiin vielä pöhköt helteessä vetämässä frisbeegolfkierros. Arvatkaa olinko naatti sen kierroksen jälkeen, kun lämmintä oli koko ajan sen 28 astetta? Miksihän en jääny kotia, vaikka tiesin, että oon sitte ihan nuupahtanu ihminen?

No, mun kirjapinohan oli tää:
Yasutaka Tsutsui: Paprika
Oyinkan Braithwaite: Sisareni, sarjamurhaaja
Marcela Serrano: Näkemiin, pikku naiset
Alice Miller: Lahjakkaan lapsen draama ja todellisen itsen etsintä
Pierre Michel Bertrand: Väärän käden maailma - vasenkätisten historiaa
Karoliina Heinola: Hitonhauta ja muita puolielävien kohtaloita
Marco Vichi: Kuolema Firenzessä



Mitäpä siis näistä luin sen vähän ajan?

Perjantaina illalla sängyssä:
Tsutsuin Paprikaa luin yhteensä 25min ja 8 sivua.
Serranon Näkemiin, pikku naiset eteni sentäs 1h2min ja 28 sivua.
Selitys: puoliso selas Reddittiä vieressä ja näytti mulle juttuja ja videoita sieltä ni eeeei oikein edistyny mun lukeminen siinä samalla.

Lauantaina:
Millerin Lahjakkaan lapsen draama eteni hurjat 11 sivua 16 minuutissa.

Yhteensä:
113min ja 47 sivua.


Ihan jees siis mun lukumaraton kuitenkin. Toivottavasti pian on taas uus! Joku hellelukumaraton vois olla poikaa...

2 kommenttia:

  1. Olen huomannut, että kovalla helteellä ei jaksa oikein lukea. Tosin nyt kun pääsin viileämpään porukoiden kesämökille, tilanne toivottavasti korjautuu. Lämmenneessä kerrostalokaksiossa on tukalaa olla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kummasti enemmin makaa sohvalla ja tuijottaa maratonina sarjoja ku lukee kirjoja.

      Poista