11 syyskuuta, 2020

Taidekalenteri 2021 minun runoillani

 Huh! Meikä on vähän täpinöissään täällä. Lähdin mukaan ensi vuoden taidekalenteriin. Kalenterissa on mun kirjoittamia runoja, Arja Bymanin maalauksia ja Sini Yrjänän valokuvia, joissa minä. 




Tää on jotenkin hurjaa jo siksi, että oon hauduttanut omaa runokirjaa jo pitkään. Muhittelen sitä edelleen. Toki mun runoja on muutama julkaistu Piilosta- kirjassa. (Jota voi ostaa alesta täältä.) Ehkä tää kalenteri antaa mulle lisää potkua ja itsevarmuuttaki, jota tarvisin. Mää oon tosi haavoittuvainen omien runojeni kanssa. Mää kirjotan ne aina enemmän tai vähemmän sydänverellä. 



Jos haluat ostaa kalenterin, niin sen pääsee ostamaan täältä

Tämä on vähän kuumottavaa hommaa. Sillon ku Piilosta- kirja julkaistiin, olin niin huonossa kunnossa, etten tajunnu mistään mitään suunnilleen. Nyt tää pelkkä kalenterihomma jännittää paljonkin. Ehkä jännitän nyt sitten sen kirjan eestä myös.





On tää kalenteri kyllä ihana ja kaunis! <3

6 kommenttia:

  1. Lämpimät onnittelut tästä ponnistuksesta. Todella hieno juttu. Näyttää todella kauniilta.

    VastaaPoista
  2. Hieno juttu, mahtavaa että sinulla on ollut rohkeutta lähteä tähän mukaan vaikka jännittääkin. Onneksi olkoon! Kuten Anneli sanoi, kalenteri näyttää oikein kauniilta.

    VastaaPoista