02 maaliskuuta, 2022

Pari ruotsalaista sarjakuvaa

Nää sarjakuvat ei oikein napannu mua. Jäivät mulle melko vaisuiksi.


Lisa Ewald: Måste carpa

Tää ei vaan lähteny. Tajusin idean jotenkin, mutta silti ei. En pitänyt kuvituksestakaan, sekään ei vaan ollut mun makuuni.




Yksi helmi kirjan sivuilta löyty ja siitä otinkin alla olevan kuvan.

 


Nanna Johansson: Vitsaa säästämättä

Tää ei lähteny yhtään sen paremmin. Ei osunu mun tykkäämishermoon tämäkään. Paikoin oli melkein hauskaa, mutta ei. Kuvituksesta tykkäsin vähän enemmänkin kuin Måste carpan kohdalla.




Tää kuva oli ainut, joka upposi minuun. Nauratti, koska tunnistan ton dramaattisuuden itsestäni, varsinkin nuorempana.




Nyt ei ruotsalaiset sarjakuvataiteilijat saaneet mua innostumaan. Ei sitä aina.

2 kommenttia:

  1. Tuon ekan sarjakuvan kansikin on jokseenkin luotaan työntävä. Aina ei nappaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina ei nappaa ja se on ihan hyvä niin. Ei kaikesta vaan voi tykätä!

      Poista