27 elokuuta, 2022

Kirjat elokuun lukumaratonille

 Oksan hyllyltä- blogissa pistettiin pystyyn lukumaraton elokuulle. Minä lukumaratonien rakastaja tietysti ilmoittauduin mukaan! Aion alottaa illalla maratonin, luultavasti Usa-Suomi- pelin jälkeen.



Kirjat lukumaratonille eli just nyt kesken olevat:

Suzette Boon, Kathy Steele, Onno Van Der Hart: Traumaperäisen dissosiaatiohäiriön vakauttaminen
Anette Palssa, Maare Kauppinen: Tunne syöminen
Liu Cixin: Kuolema on ikuinen
Abir Mukherjee: A rising man
Keigo Higashino: Uskollinen naapuri
Brandon Sanderson: Ajan sankari
Qiu Xiaolong: Kahden kaupungin tarina
Takashi Hiraide: Kissavieras

Erityisesti haluaisin ton Sandersonin kirjan saada luettua pois. On tahmeaa ja iso Sanderson-väsy, koska tää on trilogian kolmas osa ja kaikki nää kirjat olleet tiiliskiviä. Haluan myös saada Mukherjeen kirjan edistymään, ku se ollu mulla niin kauan kesken. Mulla on lukemisen kans nyt ongelmia melko paljon ja hyvin hitaasti edistyy yhtään mikään kirja, paitsi sarjakuvat.

10 kommenttia:

  1. Tuo vakauttamiskirja on tosi hyvä, omistan sen itsekin! Onnea maratoonille! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä tähän mennessä oon lukenu, ni on kyllä hyvä kirja! Kiitos onneista!

      Poista
  2. Minulla lukeminen sujuu nyt niin huonosti, että taas jää maraton väliin. Mutta ehkä joskus! Kiinnostavia kirjoja, varsinkin Higashinon, Hiraiden ja Qiu Xiaolongin kirjat. Vakauttamiskirja on varmasti hyvä. Lukuiloa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin iteki, että jaksanko, mutta kokeilen! Jos en jaksa ni eipä siihen maailma kaadu. Kiitos lukuiloista!

      Poista
  3. Minä en ole jaksanut maratoneja pitkään aikaan… Kirjoistasi olen lukenut Kissavieraan ja Uskollisen naapurin. Molemmat hyviä.

    VastaaPoista
  4. Paljon kiinnostavia kirjoja! Kissavieraasta tykkäsin tosi paljon. :) Itsekin starttailen maratonille tänä iltana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meinas olla vähä olo, että mitä tässä lukis. :D

      Poista
  5. Minäkin olen lukenut Kissavieraan ja Uskollisen naapurin. Molemmat olivat mielenkiintoisia.
    Lukumaratonit auttavat minua yleensä innostumaan lukemisesta pienen jumituksen jälkeen. Nyt tosin jumi on kestänyt vain muutaman päivän ja syynä varmasti myös töiden määrä lukutakkuilun lisäksi. Jos sinulla menee sarjakuvia, niin minulla ruokakirjoja, mutta lukumaratonilla pääsen käsiksi taas romaaneihin.
    Tsemppiä maratoonaukseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tuntu tää maraton hieman auttavan jumitukseen.

      Poista