01 elokuuta, 2022

Heinäkuun kooste

Heinäkuu tuli ja meni! Oon nauttinu kesästä, ku on ollu vaan yks hellejakso ja muuten just mun mieleiset kelit, eli n.20 astetta lämmintä. Viikko sitten sain viimein cpapin ja oon nyt totutellu sen kanssa nukkumaan. Odotan myös sitä, että loppuu tää loputon uupumus sen käytön myötä. Ainakaan vielä ei oo ollu mitään vaikutusta uupumukseen.


Kauppahallin eessä oli nättejä raitaisia petunioita.


Luetut: 10

Kazuo Ishiguro: Klara ja aurinko
Juba: Minerva: Jättiläisen kyyneleet
Tatsuya Endo: Spy x Family 4
Jane Harper: Luonnonvoimat
Mielenterveyden ensiapu 1
Liu Cixin: Synkkä metsä
Bryan Washington: Mitä meistä jää
Kei Sanbe: Poissa - Erased 2
Kei Sanbe: Poissa - Erased 3
Eeva Tenhunen: Mustat kalat


Ohdakkeet kukkii niin kauniisti.


Katsotut: 6

Captain America: The Winter Soldier
2014, 2h16min

Guardians of the Galaxy
2014, 2h1min

Guardians of the Galaxy vol.2
2017, 2h16min

Avengers: Age of Ultron
2015, 2h21min

Zootropolis - eläinten kaupunki
2016, 1h48min

Ant-Man
2015, 1h57min


Nää Oulun kukkapylväät on nättejä. 
Vaaleanpunaisia pelakuita ja punaisia auringonkukkia täynnä.


Haasteet: 2





Sellainen oli mun heinäkuu.

6 kommenttia:

  1. Mukavasti olet saanut luettua! :)

    VastaaPoista
  2. Kauniita kukkia! Minäkin olen nauttinut tästä kesästä, kun ei ole ollut liian kuuma. 20 astetta on oikein sopiva. Ihanaa kun sait vihdoin sen cpapin! Toivottavasti uupumus alkaa helpottaa. Minulle heinäkuu oli huono lukukuukausi, mutta tulipahan lomailtua ja tehtyä kaikkea muuta mukavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää rakastan kaikenlaisia kukkia!

      Toivon minäkin, että tää alkaa helpottaan. Vielä ei oo sitä näkyny.

      Poista
  3. Kauniita kukkakuvia! Minäkin olen nauttinut kesästä ja roikkunut vähemmän somessa. Onko tuo laite joku uniapnea-juttu? Toivottavasti auttaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään kuvata kukkia!

      Joo, cpap on hoitolaite, jolla tehään maskin kautta paine hengitysteihin, jotta ne pysyy auki nukkuissa.

      Poista