01 kesäkuuta, 2024

Toukokuun 2024 kooste

Olipahan taas kuukausi! Työharjoittelua, muita kouluhommia, stressiä asioista x, y ja z. Silti meni kauhean äkkiä tämä aika ja on ollut ihanaa seurata miten luonto on ruennut vihertyyn ja lämpö pikkuhiljaa lisääntynyt. Lukemiset on tippunut tohon n. 15 kirjaa kuussa aiemmasta yli 20 kirjaa kuussa. Kertoo mun kuormittuneisuudesta. Välillä oon ollu niin poikki, että oon vaan maannu sohvalla ja tuijottanu seinää/kattoa. Ens kuu vielä ja sitte on 5 viikon kesäloma mulla!


10.5. Ostin tällaisen uutuuden eli raitaisen orvokin parvekkeelle. Rakastan!
On siis tiger eye / angel tiger eye tää lajike.

 Luetut: 17

Sylvia Plath: Lasikellon alla
Julie Berry: Kunnes kerron totuuden
R. F. Kuang: Babel
Sara Razai: Olen etsinyt sinua
Susanna Hynynen & Dess Terentjeva: Neonkaupunki 3: Luutivoli
Anni Swan: Ulla ja Mark
Ursula K. Le Guin: Kertomuksia Maamereltä
Katariina Bröms: Ikkunat auki itään: rikoksia ja rangaistuksia Venäjältä
Jani Toivola: Ainoa huoneessa - Sara Salmanin tarina
Keigo Higashino: Namiyan puodin ihmeet
Aino Louhi: Tähtienvälinen avaruus
Frances Hodgson Burnett: Pikku prinsessa
Vonda N. McIntyre: Unikäärme
Vera Vala: Sisilialainen puolustus 
Kaoru Takamura: Lady Joker
Christina Wahldén: Miehiltä kielletty
Emilia Laatikainen: Ei ois susta uskonu



16.5. kevään viimeinen Kajaanin reissu ja siellä krookukset kukki näin kauniisti.


Katsotut: 0

Elokuvat: -

Sarjat: -


21.5. työharjoittelun puitteissa olin Taidemuseolla Mental Health Art Weekin tapahtumassa
ja kakkoskerroksen näyttelyssä oli tämä upea Jouko Alapartasen teos.


Haasteet: 0

Paitsi +100 nämä elämän haasteet. 😂


25.5. koivu oli jo näin lehdessä. Ihanaa! 😍


Miten teillä meni toukokuu?

2 kommenttia: