01 kesäkuuta, 2022

Toukokuun kooste

Niin se vain toukokuukin tuli ja meni. Huhheijaa. Oli kyllä raskas kuukausi. Mun vointi romahti loppukuusta totaalisesti ja tässä sitä nyt ollaan. Avunpiiriin pääsin ni katotaan mitä siitä seuraa. Kun ihminen on koko ikänsä sinnitelly ja pinnistelly niin jossain kohti ne voimat yksinkertaisesti vaan loppuu, kun isoja asioita kasaantuu tarpeeksi. Pelkkä pyykkikoneen täyttäminen saa mun olon todella uupuneeksi ja joutuu levähtään, että jaksaa sitten jotain muuta, esim. syödä. En oo ikinä ennen ollu näin totaalisen loppu, niin tää vähän pelottaa mua.


11.5. oli melkoinen sumu päivällä.


Luetut: 12

Tatsuya Endo: Spy x family 3
Liu Cixin: Kolmen kappaleen probleema
Anu Patrakka: Syyllisyyden ranta
Mia Malmi (toim.): Hullu akka! - kirjoituksia naiseuden pimeältä puolelta
Díaz Canales & Guarnido: Blacksad - kissa varjoisilta kujilta
Hanna Alaniska & Mia Valanne: Lisää laatua koulutukseen
Karin Erlandsson: Kuolonkielot
Veli Kaukila & Elisa Lehtonen: Ryhmästä enemmän
Miska Karhu: Nimeni on Alex
Takaaki Kugatsu: Ravintola maailmojen välillä 3
Siiri Viljakka: Kohti sumua
Brandon Sanderson: Ylenemisen kaivo



15.5. aloitettiin frisbeegolfkausi ja meri oli vielä näin jäässä.


Katsotut: 9

Pacific Rim: Kapina
2018, 1h51min

Ghost in the shell
2017, 1h47min

Thor: The dark world
2013, 1h52min

Hulk
2003, 2h18min

Wonder woman 1984
2020, 2h31min

Iron sky
2012, 1h33min

The incredible Hulk
2008, 1h52min

Ice Age: Törmäyskurssilla
2016, 1h40min

Jeti (Abominable)
2019, 1h37min



29.5. oli jo vaahterassakin pienet lehdet ja kukinnot.


Että semmonen kuukausi mulla takana.
Mites teillä meni toukokuu?

8 kommenttia:

  1. Oi mikä sumukuva, hyvällä tavalla spooky! Olen hengessä mukana ja toivon, että vointisi hiljalleen paranee. Toivon, että saat kunnollista apua <3

    VastaaPoista
  2. Hyvä sumukuva tosiaan! Tykkään sumusta. Noista lukemistasi olen lukenut Syyllisyyden rannan ja muistaakseni Kuolonkielotkin. Onpa surullista, että olet noin totaalisen loppu. Jaksamista ja toipumista sinulle! ❤ Minullakin voimat loppuivat joulun jälkeen, mutta nyt ollaan ehkä menossa parempaan päin, jos ei enää mitään takapakkeja tule.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja kiitos toivotuksista! <3 Jospa tää tästä, ku on nyt päässy avun piiriin. Tsemppiä sulleki voimien kanssa! <3

      Poista
  3. Voimia! Joskus voimat eivät riitä, mutta jossain vaiheessa tulee kyllä parempi olo. Hyviä kuvia, minä pidän varsinkin vaahterakuvasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Toivotaan, että alkaa jossain vaiheessa helpottaan. Ja kiitos!

      Poista
  4. Paljon voimia sinne! Olen itsekin nyt kovin uupunut töissä, toivottavasti tästä selvitään kunnialla. Minulla on lukuhalutkin olleet vähissä, tässä on vielä muuttokin jonka valmistelu vie kovasti aikaa ja voimia.

    VastaaPoista